Scopul general al funcției: organizarea evidenței corespondenței primite, cererilor, sesizărilor, scrisorilor, actelor normative ș.a.
Profilul candidatului:
- Studii superioare-licențiate;
- Experiență specifică în domeniu de cel șase luni;
- Capacitate de adaptare și de învățare rapidă
Sarcini de bază:
- sortează și înregistrează corespondența primită în registrul de intrări – ieșiri;
- va înregistra și ține evidența cererilor, sesizărilor, reclamațiilor, propunerilor și scrisorilor;
- va asigura transmiterea lor, potrivit repartizărilor făcute de conducătorul instituției instituției sau locțiitorul acestuia și urmărește rezolvarea și comunicarea răspunsului în termenul legal;
- va lua măsuri privind conservarea, selecționarea arhivei și organizarea depozitului de arhivă conform Legii Arhivelor Naționale.
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și primirea documentelor: Buzilă Natalia, specialist principal DECTST
Telefon de contact: 024323095